sábado, 21 de novembro de 2015

Nova literaria!

Agora imos con outra novela pero desta vez dunha autora estadounidense que o está "petando". 

A autora chámase Colleen Hoover e creo que é unha das miñas escritoras favoritas (digo creo porque xa sabedes que é tan díficil escoller un libro favorito como escoller un autor/a favorito/a). Ningún dos seus libros me decepcionou, cada un que lía era maravilloso, único, divertido... perfecto diría eu. Teño moitísimas ganas de poder ler o seu novo libro: November 9 


"Esta es una historia de amor entre un hombre (yo) y una chica (Fallon). Creo. ¿Puede incluso considerarse una historia de amor, si no termina con amor? Los misterios terminan cuando el misterio está resuelto. Las biografías terminan cuando la historia se ha contado. Historias de amor deben acabar con amor, ¿verdad? Tal vez me equivoque, entonces. Tal vez esto no es una historia de amor. Si me preguntas… yo diría que incluso esto podría ser considerado una tragedia. Como sea esto –sin embargo termina- prometí que la contaría. Así que sin más  preámbulos. 

Érase una vez… Conocía a una chica. La chica. "



Por desgraza lin un spoiler deste libro e ASLKDJFLADKSJF. Non pode ser, no. Se lestes todas as novelas de Colleen levaredes unha gran sorpresa con este libro. Estou moi tentada a dicirvos o spoiler, pero como a min me amola (as veces) que mo digan, non volo vou dicir. Así que lede o ******* libro.  É xusto e necesario. 



Un cordial saúdo lectores! 

Ningún comentario:

Publicar un comentario